Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Hejsan!!!

Av Dora - 2 juni 2013 10:45

  Ni kanske undrar  varför jag heter  MissAustraliaJo, den enkla lilla förklarningen för det är att jag  ÄLSKAR  verkligen  ÄLSKAR 

Australien!!! Jag skulle kunna göra allt för att få åka dit engång  (okej nästan allt ). 

 Det kommer ju också handla om mina katter o  kompisar (min favorit-intresse nr.  1,5 ) och  vad  vore det här blogget  utan mina pinsamheter???  Jo,det  vore INGENTING  ( okej jag kanske överdriver LITE . . . )  Å,just det jag får ju inte heller glömma bort  min familj som borde få priset  " VÄRLDENS MEST  IRRITERANDE  FAMILJ"

Visst,de kan ju  vara snälla  också men de är i 62,4%  RIKTIGT jobbiga.

 

Nu hinner jag inte mer ,  HEJDÅÅÅÅ!!!!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Dora - 11 juni 2013 14:30

Förlåt att jag inte har hört av mig men jag hann inte direkt . Här kommer en liten uppdatering... Elsa var hemma hos mig i fredags ( min kompis Elsa ) det var JÄTTEROLIGT tyckte jag i alla fall Jag fick reda på att jag skulle få en MacBook ( v...

Av Dora - 2 juni 2013 14:12

Här är några bilder på mina katter...   Jag , Lisa & Elsa                    Lisa & Elsa                                                                                                                                                                 ...

Av Dora - 2 juni 2013 11:20

Jag kommer bara kunna skriva på helgar , ibland inte ens då . Det KAN förekomma dagar då jag ändå hinner skriva på  vardagar . . . ( trots allt )     !!!! ...

Presentation


En av mina kattungar...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards